ΔΩΡΕΑΝ διανομή ψηφιακών υπογραφών νέου τύπου μέσω της κεντρικής ένωσης επιμελητηρίων Ελλάδος
Από Δευτερά 28-11-2022 θα ξεκινήσει η διανομή άυλων (νέου τύπου) ψηφιακών υπογραφών ΜΟΝΟ προς κεφαλαιουχικές επιχειρήσεις (ΑΕ , ΕΠΕ και ΙΚΕ) μέσω της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ), στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Επιχειρηματικότητας.
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΗΛΕΙΑΣ να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι κάτωθι:
· Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
· Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).
Η ψηφιακή υπογραφή που παρέχεται από το Επιμελητηριο Ηλείας και τα λοιπά Επιμελητήρια είναι Remote Signing (απομακρυσμένης διαχείρισης – άυλη) και η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.
Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.
Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου
Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:
1. Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.
2. Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».
3. Υποβολή Αίτησης
4. Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)
5. Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής
Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες
Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες :
● Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
● Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
● Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
● Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
● Να δει τις Οδηγίες Χρήσης